10 aprilie 2008

Rulada umpluta

Compozitia de chiftele(carne de porc macinata)
in care am adaugat 2 cartofi fierti si razuiti in loc de paine,oua,patrunjel
usturoi .
umplutura :ardei gras(diferite nuante)feta chesse,oua razalite.

Intindeti compozitia de chiftele pe folie de aluminiu si faceti un dreptunghi,puneti gogosari taiati bucatele mici,feta chesse taiata ,ouale razalite si cu ajutorul foliei rulati rulada.

se introduce la cutor la 180 grade/350 F pentru 1 ora si 10 minute,pina devine rumenita pe deasupra.






sectiunea



6 comentarii:

  1. suuper reteta deacum o sa stau si pe blogul ffff.bine arata retetele tale ,esti o f buna culinareasa.te salut mirela din arad

    RăspundețiȘtergere
  2. buna super faina reteta ador blog-ul dvs.sunteti o bucatareasa minune,minunat dar vreau sa stiu ce ati pus in mijlocul platoului e salata de bouef?va pupa aneta din portugalia

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Aneta.Poti sa-mi spui tu :)) ca sint tinerica.In mijloc am un bol de tuna fish...adica:salata de peste.Iti doresc o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  4. am o intrebare, in tava cand coacem rulada ce se pune? numai foaia de aluminiu?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da,numai foaia de aluminiu pt ca lasă carnea multă grăsime.Succes.Sarbatori fericite.

    RăspundețiȘtergere
  6. multumesc mult, a iesit super buna, ii o minunatie pana si fetita mea de 1 an jumate a mancat si a spus ca e minune, chiar si musafirilor le-a placut tare mult si m-au intrebat cum am facut-o. Sincere felicitari si Sarbatori fericite in continuare.

    RăspundețiȘtergere

Acest blog nu permite publicarea comentariilor necivilizate . Va multumesc !